5 Ocak 2010 Salı

PARAZİT ENERJİLER ve REİKİ ŞİFACILIĞI


PARAZİT ENERJİLER, REİKİ ŞİFACILIĞI ve BİR REİKİ MASTERI YALAN SÖYLEYEBİLİR Mİ…?


Konuları hakkında Usui Reiki üstadı İsmail Bülbül ile yaptığımız söyleşi…



L.N: Hocam parazit enerjiler diye bir şeylerden bahsediliyor. Hatta kendimizde parazit enerjiler olup olmadığına dair bazı testler sunuluyor. Örneğin, geçmişte bizi üzen bir şeyi hatırladığımızda bedenimizin bazı bölgelerinde sıkışmalar, sıkıntılar hissettiğimizde, yada bu sıkıntıyı birkaç saat hatta 24 saat sonra bile hissettiğimizde bu bizde parazit enerjilerin varlığını kanıtlıyormuş. Bu konuda ne düşünüyorsunuz, o zaman çoğumuzda parazit enerji mi var? Bundan kurtulmak için bir koruma enerjisine mi ihtiyacımız var?



İ.B: Geçmişinde acı veren olaylar yaşamamış insan yoktur. Kim olursa olsun muhakkak bu acı dolu anları hatırladığında, hele ki bu ana konsantre olduğunda muhakkak tekrar sıkıntıyı hissedecek, bu da bedenin bazı bölgelerine kasılma, sıkışma olarak aksedecektir. Bu anlamda her insanda parazit enerjiler var demek mi oluyor? Hem parazit enerji denilen şey nedir ki?
Eğer bu sadece enerji uyumlanan kişilere yapılıyorsa, bir insan doğru uyumlama almışsa o insanda parazit enerjilerin olması mümkün değildir. Yok eğer bununla hiç enerjilerle haşir neşir olmamış insanlar kastediliyorsa bu da yanlıştır. Çünkü, önceden aura kanalları temizlenmemiş yani çakraları açılmamış kişilere başka herhangi bir enerji sisteminin parazit yapması da mümkün olmaz.
Bu şekilde testler sunulması, şöyle şöyle yaparsanız kendinizde parazit enerji olup olmadığını anlarsınız denilmesi sadece bir telkindir. Telkin doğru yapıldığında insanlara hizmet edilmiş , yanlış yapıldığında ise insanlara zulmedilmiş olur. Telkin çok etkili bir mekanizmadır. Beyne verilen bu gibi telkinler insanlara zarar vermektedir. Bu durum aynen, sana cin musallat olmuş diyerek telkin yoluyla kişiyi önce korkutup panikleten, daha sonra da bu cini güya o kişiden çıkarıp kişiyi rahatlatan hikayelere benziyor


Doğru veya yanlış telkinler beyne verilen komutlardır. Beyin bunu algılar immunsysteme yollar, o da diğer organlara ışınlar. Bu ise saniyenin onda biri kadar bir zaman ölçüsünde oluşur. Bu şekilde kişiye yapılan yanlış bir telkin o insana muhakkak zarar verecektir. Böylesi şeylerden kaçınılması, insan hayatının çok değerli olduğunun bilincinde olunarak hareket edilmesi gerekir.



L.N: Reiki şifacılarını cincilere benzeten, Reiki şifacılarını eleştiren insanlar da yok değil. Reiki ile şifa terapileri yapan birisi olarak siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?



İ.B: Bu eleştiriyi getiren kişi yada kişiler ya Reiki’nin ne olduğunu bilmiyorlar ya da kulaktan dolma bazı bilgilerle avutuluyorlar. Reiki zaten başlı başına bir şifa yöntemidir. Kaldı ki günümüzde, dünyada 150’yi geçkin hastanelerde Reiki şifacıları insanlara şifa dağıtmaktadır. Reiki’nin iki yönü vardır. Birincisi mistik yönü, diğeri ise şifa yönüdür. Mistik yönü ile, kişiyi geliştirip , farkındalığını arttırırken, şifa yönü ile de hem kendine hem de başkalarına şifa verme yeteneğini bahşeder. Dünyanın bir çok ülkesinde de Reiki klinikleri bulunmaktadır. Buralarda da şifa vermeden başka bir işlem yapılmamaktadır. Reiki modern tıbbın yerini tutmaz. Reiki tamamlayıcı , alternatif bir tıp yöntemidir. Cincilikle Reiki şifacılığının uzaktan yakından alakası yoktur. Birisi telkin yolu ile insanlara zulmederken, diğeri sevgi yolu ile insanlara huzur vermektedir. Durum bu kadar açık ve nettir.



L.N: Hocam bir Reiki masterı yalan söyleyebilir mi? İnternette insanları kandıran, kendini hiçbir şekilde göstermeyip, sadece telefon ile görüşen ve diğer Reiki masterların ve sizin de yazılarınızı kullanarak kendisini sunan bir Reiki master var. Hatta şu yazıda “binlerce kişiye ulaştık” ifadelerini kullanmaktan da hiç çekinmiyor.


“Reiki'yi evinize getirdik. Dünya'nin neresinde olursaniz olun farketmez. Bu Egitimi kendi evinizde rahat bir sekilde alacaksiniz. Hic bir zaman ulasilmaz olmadik, olmayacagizda. Sükürler olsun ki bu yolla binlerce Ögrenciye kavustuk. Amacimiz ulasilmaz yerlere ulasmak, Dünya'nin en ücra köselerine kadar REİKİ'yi yaymaktir...



Uzak inisiye olmaz diye kulaktan duyma bilgilere sakin ola itibar etmeyin. Nasil uzaga Reiki verilebiliyorsa uzaktan da uyumlama pekala olur, hatta cok daha etkin olur. Cünkü, kisi evinde daha cok rahat ettiginden Reiki'ye cok daha yoğun konsantre olmaktadir...”


Bu yazıların gerçekte kime ait olduğunu bilmeyen insanlarda buna kanarak, kendilerini kim olduğu belli olmayan bu insana inisiye yaptırıyorlar. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?



İ.B: Reiki bir sevgi yoludur. Sevgi ile yalan aynı yerde barınamaz. Sizin de söylediğiniz gibi, bu yazı bana aittir. Daha ben Türkiye’ye gelmeden önce Almanya’dan siz kardeşlerime ulaşmak için, Almanca klavye ile yazdığım bir yazıdır. Konu yazımın paylaşılıp paylaşılmaması değildir. Her isteyen link yada isim vererek elbette yazılarımızı paylaşabilir. Bu yazıda bizim takıldığımız sadece bir cümle vardır: “bu yolla binlerce Ögrenciye kavustuk”Bu cümle ile insanlar kandırılmaktadır. Bundan fazla bir şey söylemek istemiyorum. Umulur ki bu kardeşimiz kendine gelsin. Bu benden çok, Reiki camiasına yapılan bir haksızlıktır. Reiki öğrenmek isteyen kişiler bu siteye girdiklerinde hemen baş sayfada bu yazıyı okuyarak, yüzünü dahi görmedikleri bu insana güvenmektedirler.



L.N: Çok teşekkürler hocam.


İ.B: Rica ederim.